När värmen kommer förändras allt

Gud vad jag älskar att vädret börjar bli lite varmare ! dock är det lite jobbigt att det regnat hela dagen, men sånt får man stå ut med också. idag har jag varit med dom galnaste brudarna ever! Pernille & Julia , helt klart bästa trion !
sen har jag bara varit hemma och umgåts med min knäppa familj, haha.
Tycker faktiskt hela min vardag är ganska så galen, jag och lovisa knasar i skolan hur mycket som helst, efter skolan är jag oftast med helt underbara knäppa människor, och när man kommer hem och hoppas på att få pusta ut har man ju en hel skön sjukt knäpp familj också! Wonderful ! sen blir det ju oftast väldigt nice på helger då man kan ha annat roligt för sig. jag njuter helt enkelt av livet just nu,förutom att det kaosar lite just nu menmen knäppa människor får man bara skita i. önska att man kunde ta alla som man bara inte orkar med och lägga dom i en låda eller någonting för orkar inte konflikter just nu faktiskt...♥
Till helgen får vi se hur det blir kanske ska upp till filip eller någonting är sjukt taggad iallafall!
peace!

gammal bild på mig och adam, bestis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0