Om du är en dröm, snälla ta inte slut.

ligger och kollar gossip girl i min ensamhet, just wish you where here.
det känns som att denna vecka kommer gå mega snabbt för i helgen händer det massa skoj!
jag ska nämligen till stockholm med mamma, eller jag åker upp med henne på lördagen sen ska jag hem till min barndomskompis och förmodligen hitta på något skojsigt där, awesome!
är det någon mer än jag som blev deprimerad idag pga vädret ? märkte verkligen hur mycket det på verkar iallafall mig, igår var jag grymt happy var ute och gick med pernille i solen och titta på solnedgången vid havet...
men idag, ushushush ! man ville ju inte röra på sig från sängen imorse... blä!
nu ska jag klippa sönder en t-shirt med ett as snyggt tryck tänkte kolla om jag kunde få till den till en mag tröja eller linne eller något för den är lite väll oversized, wish me good luck!
peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0