Blame it on me

sorry för dåligt bloggande på senaste tiden! men har inte känt mig sugen på att blogga, konstigt.
aa iallafall nu när jag sitter här hade jag tänkt att berätta om min helg dör er,
i fredags var jag hemma med mamma och kollade alien filmerna, riktigt nice! I lördags åkte ju julia och pernille till malmö, skulle egentligen med jag med, men fick för mig att det inte var min "grej" . man lär sig av sina misstag.
aa iallafall drog jag upp till göteborg med julia och sov hos henne. riktigt mysigt!
på söndagen gick jag först på stan med julia i göteborg då, sen kom mamma och vi gick ut och åt lunch på en jätte fin resturang! sen åkte jag hem till varberg och när jag kom hem var jag med pernille och vi fixade engångs grillar och drog ner med massa folk ner till havet och grillade... sen drog jag och pernille hem till henne och kolla på en sjukt läskig film, The fourth kind, hette den. riktigt härlig helg! men idag ska jag åka upp till mormor i dalarna och vara där till på torsdag. peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0